FAQ

Comenzi

Cum comand online?


Comenzile se plasează exclusiv pe www.outclass.ro. Adaugi produsele dorite in coș, accesezi coșul din colțul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmând pașii de acolo.
Poți căuta produsul dorit direct in câmpul special de căutare, navigând în categoriile de produse din meniul afișat sau din colecîiile zilnice.




Când se livrează comanda și cu ce firmă de curierat are loc aceasta?


Comenzile se livrează din momentul plasării, sau, din momentul confirmării telefonice (în cazul comenzilor personalizate) în aproximativ 2-5 zile. Perioada poate varia in funcție de numărul de produse comandate.
Livrarea comenzii la adresa ta este asigurata de companiile de curierat Fan Courier, GLS, ADDCargo, Nemo Express sau ProNatur în intervalul specificat mai sus.




Transportul este gratuit?


www.outclass.ro oferă transport gratuit la orice comanda plasată. În cazul în care alegi plata la livrare, se percepe o taxă suplimentară în valoare de 6 lei.
Achitarea comenzii ramburs implică un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.




Cum știu că produsele vor ajunge direct la mine?


Când produsele părăsesc depozitul Outclass, vei primi o notificare pe mail, unde iți vom comunica numărul de AWB al coletului, pentru a-l putea urmări. De asemenea, vei primi o notificare prin SMS de la curier cu privire la data și intervalul orar estimativ în care va avea loc livrarea coletului.




Locuiesc într-o zonă greu accesibilă. Cum voi proceda cu livrarea?


Dacă adresa de livrare se află într-o zonă greu accesibilă, vei fi contactat de către curier pentru a stabili ridicarea coletului de către tine dintr-o zonă convenabilă, astfel încat să nu se perceapă taxe suplimentare.




Cum voi proceda în cazul livrării coletelor voluminoase?


Având în vedere faptul că firmele de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare masină de livrare, este posibil să fie nevoie de ajutorul tău pentru manevrarea produselor voluminoase.




Pot plasa comanda ramburs?


Da. Poti plasa comenzi cu plată la livrare.
Opțiunea de plată la livrare percepe o taxă de 6 lei, deoarece achitarea comenzii ramburs implică un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.




Am primit statusul de "eroare de plată" la o comandă plasată. Ce pot face în această situație?


Comanda ta poate primi statusul de „eroare la plată” din urmatoarele motive:
– a expirat timpul pentru adăugarea codului pe care îl primești prin SMS, pentru plata online cu cardul;
– cardul folosit nu are suficiente fonduri pentru a finaliza tranzacția cu success sau are o limită de plată pe care ai stabilit-o cu banca cu care colaborezi;
– ai restricție pentru plata la livrare, motiv pentru care nu poți plasa decât comenzi cu plată în avans;
– ai accesat pagina „Back” înainte de a finaliza comanda.
Daca te regasești în oricare dintre situațiile de mai sus, poți reface comanda în limita stocului disponibil. De asemenea, ne poți notifica pe adresa de e-mail contact@outclass.ro, pentru a reactiva comanda prin transfer bancar sau prin plata la livrare.




Cum pot modifica metoda de plată a unei comenzi deja înregistrare?


Poți modifica metoda de plată comunicându-ne printr-un e-mail solicitarea ta, la adresa contact@outclass.ro, menționând numărul comenzii și modalitatea de plată pe care o dorești, astfel:
– pentru comenzile achitate online cu cardul ce au primit statusul de „eroare la plată”, poți alege să plătesti cash la livrare sau prin transfer bancar;
– pentru comenzile achitate printr-un card de credit, poți alege modalitatea de plată prin transfer bancar;
– pentru comenzile prin transfer bancar neachitate, poți alege modalitatea de plată cash la livrare.
– pentru comenzile cu livrare ramburs, poți alege modalitatea de plată prin transfer bancar, unde va fi eliminată taxa de ramburs in valoare de 6 lei.




Pot deschide coletul la livrare?


Deschiderea coletului la livrare este permisă doar în cazul în care coletul este livrat prin firma de curierat Fan Courier.




Am primit un colet incomplet. Ce pot face in această situație?


Nu iți face griji! Vom identifica coletul împreună cu partenerii noștri de curierat. În cazul în care comanda ta a fost livrată incomplet, ne poti comunica printr-un e-mail la adresa contact@outclass.ro numărul comenzii și AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificarile necesare.




Ce trebuie să fac la primirea coletului?


Este important ca după primirea coletului să îl verifici si să ne informezi în termen de 48h cu privire la orice neconformitate, pentru a putea soluționa problema impreună.





Cont

Cum mă înregistrez?


Te poti înregistra în câțiva pași simpli: click pe butonul „Înregistrare” și introduci adresa de e-mail și parola dorite sau prin contul de Facebook accesând opțiunea „Înregistrare cu Facebook”.




De ce am nevoie de cont


Îți recomandam ca înainte să plasezi o comandă, să iți creezi un cont pe Vivre. Astfel, vei avea acces la toate detaliile despre comenzile plasate și perioada de livrare, cât și posibilitatea de a solicita returul gratuit al produselor din contul tau, de a anula comenzi sau de a modifica numarul de produse comandate, de a modifica adresa de livrare și de a descărca facturile.




Cum îmi resetez parola?


Click pe butonul „Conectează-te”, apoi pe „Ai uitat parola?” și introduci email-ul cu care te-ai înregistrat. Sistemul va genera o parolă nouă și o va trimite pe adresa de e-mail specificată.




Cum îmi șterg contul?


Pentru ștergerea contului, conform regulamentului GDPR, avem rugămintea să ne trimiți o cerere de ștergere cont/date personale către adresa de e-mail contact@outclass.ro.
Solicitarea ta va fi preluată și solutionată, în cel mai scurt timp, de colegii noștri responsabili cu protecția datelor personale.




Pot avea mai multe conturi?


Nu. Fiecare membru din comunitatea Outclass poate avea un singur cont.




De ce este important Newsletter-ul și cum mă pot abona la el?


Abonându-te la Newsletterul Vivre, vei fi la curent cu toate noutațile și surprizele pe care ți le pregătim. Te poți abona foarte simplu, din contul tău de client, accesând secțiunea „Date cont → Preferințele mele”.





Plată

Care sunt modalitațile de plată?


Modalitățile de plată prin care poți achita o comandă sunt:
– plată cash la livrare sau POS cu cardul la livrare (valabilă pentru partenerii ADD Cargo, GLS si Toya) – plata se face in lei, integral, la livrarea coletului de către agentul de curierat;
– plata online cu card – se realizează prin intermediul Adyen sau PayU S.A.;
– plata prin transfer bancar – aceasta se face în maximum 48 ore de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plată.
Dacă alegi modalitatea de plată prin transfer bancar, te rugăm să ne trimiti dovada plații pe e-mail, la adresa: contact@outclass.ro.




Unde pot găsi facturile?


Pentru a reduce uzul hartiei, facturile noastre sunt disponibile in format electronic. Le găsești în contul tău Outclass, în secțiunea “Comenzile mele”, unde ai posibilitatea de a le descărca și printa.





Produse

Unde pot găsi produsele Outclass?


Produsele Outclass sunt prezentate și comercializate exclusiv online, la adresa www.outclass.ro.




Dacă stocul este epuizat, cum pot proceda?


În funcție de disponibilitatea furnizorului, încercam să readucem pe site produsele tale preferate. Poți adăuga un produs în secțiunea “Favorite” și poți selecta opțiunea “Stoc epuizat | Anunță-mă când este în stoc”, din pagina produsului, iar astfel vei fi notificat pe e-mail atunci când acesta reapare în stoc.




Cum pot găsi produsul dorit?


Poți găsi produsul dorit direct în câmpul special de căutare (folosind codul SKU sau numele produsului) sau navigând în categoriile de produse din meniul afișat. Pentru o căutare mai precisa, poți utiliza filtrele de Preț, Colecție si Culoare.




Câte produse și ce cantitate pot adăuga în comanda mea?


În coșul de cumpărături, într-o singură comanda, poți adăuga 20 de produse diferite, iar pentru fiecare poți selecta cantitatea dorită.




Pot înlocui un produs dintr-o comandă plasată și nelivrată?


Da. Pentru a schimba un produs dintr-o comandă plasată și nelivrată este necesar să ne transmiti un e-mail, la adresa contact@outclass.ro, prin care ne comunici produsul pe care dorești să îl eliminăm din comandă, urmând ca apoi să plasezi o noua comandă cu produsul dorit.




Cum pot proceda în cazul unui produs neconform (piesa lipsă, defect etc.)


Dacă ai primit un produs incomplet, ne poți notifica printr-un e-mail, la adresa contact@outclass.ro, specificându-ne numărul comenzii, produsul și piesele lipsă ale acestuia.
În urma verificărilor suplimentare, vom reveni către tine cu o soluție optimă, în maximum 3-5 zile lucrătoare.
De asemenea, dorim să iți reamintim că ai posibilitatea de a returna gratuit produsul, dacă se încadreaza în termenul de maximum 30 de zile.





Retur

Cum pot returna un produs și în ce condiții?


Ai posibilitatea de a returna gratuit produsul contactându-ne la adresa contact@outclass.ro pentru a ne comunica problemele dumneavoastră.
După inițierea acestuia, vei fi contactat de către un reprezentant al firmei de curierat Fan Courier, pentru ridicarea coletului.
Bunurile returnate vor fi trimise împachetate într-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea, la urmatoarea adresa: Șoseaua Afumați, nr.86, bl .C2 , cComplex Smart Expo - Flora, oraș Voluntari - Județ Ilfov.
Datele trebuie să fie corecte, astfel încat procesarea și plata acestora să fie efectuate la timp.
Pentru produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice și cele cărora le lipsesc accesorii, ne rezervăm dreptul de a nu le accepta.




Returul este gratuit?


Da. Returul este gratuit (transportul este suportat integral de Outclass).




În cât timp pot înregistra returul?


Poți returna gratuit orice produs în termen de maximum 14 zile de la data livrării coletului.




În cât timp se restituie suma aferenta returului?


Contravaloarea produselor returnate va fi virată în contul bancar specificat, în termen de maximum 14 zile.





Abonează-te la Newsletter-ul nostru!

© 2020 Outclass by ABE

  • Facebook
  • Instagram